Regulamin sklepu Radiosan.pl Sklep radiosan.pl prowadzony jest przez 1609 Łukasz Nowara, NIP: 7542022941, z siedzibą Al. Rzeczypospolitej 18/193, 02-972 Warszawa
1. Regulamin zawiera uregulowania organizacyjne serwisu. Jego akceptacja jest warunkiem użytkowania sklepu radioman.pl. Jeżeli nie zgadzasz się z którymkolwiek punktem, prosimy o opuszczenie Sklepu.
2. Polityka zbierania, magazynowania oraz przetwarzania danych osobowych, przedstawiona jest w Polityce Prywatności. Administratorem danych osobowych jest 1609 Łukasz Nowara, NIP: 7542022941, z siedzibą Al. Rzeczypospolitej 18/193, 02-972 Warszawa Polityka Prywatności: Dane przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do odwołania. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. W celu realizacji uprawnień osoba, której dane dotyczą, może wysłać stosowną wiadomość e-mail na adres: grupa.radiosan@gmail.com. Dokument ten jest integralną i nierozłączną częścią niniejszego regulaminu.
3. Zamówienia składane są poprzez stronę internetową radiosan.pl, w wyjątkowych sytuacjach poprzez e-mail wysyłany na adres grupa.radiosan@gmail.com.
4. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub klient zaakceptuje wydłużony okres oczekiwania na dostarczenie towaru. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).
5. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich brutto. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.
6. W sklepie radiosan.pl klient nie opłaca kosztów przesyłki za zamówienie powyżej 70 zł brutto na terenie Polski. Wszystkie koszta związane z wysyłką zamówienia powyżej 70 zł brutto na terenie Polski ponosi 1609 Łukasz Nowara.
7. Nie wysyłamy zamówionego towaru poza granice Polski – chyba, że zostanie to wcześniej indywidualnie ustalone ze sprzedawcą.
8. W przypadku gdy jest wymagany dodatkowy czas na realizację zamówienia, klient jest informowany o tym fakcie i może podjąć decyzję o rezygnacji, bądź oczekiwaniu na dany towar bez dodatkowych kosztów z obu stron.
9. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za wydłużony czas dostawy lub brak dostawy z powodu podania przez Klienta nieprawidłowego lub niepełnego adresu dostawy. W przypadku błędnego adresu dostawy wpisanego przez Klienta w trakcie składania zamówienia i nie poinformowaniu Sklepu przed wysyłką o jego zmianie koszt wysyłki i zwrotu pokrywa Klient. W przypadku ponownej wysyłki paczki z wyżej wymienionych powodów, koszt wysyłki pokrywa Klient. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za wydłużony czas dostawy związany ze zdarzeniami losowymi i atmosferycznymi.
10.Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Klient może odstąpić od umowy i zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od zawarcia umowy. Odstąpienie od umowy musi nastąpić w formie pisemnej na adres e-mail: grupa.radiosan@gmail.com.Klient zwraca towar na swój koszt. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek za pobraniem. Wszelkie należności wobec klienta zostaną przelane na wskazany przez Klienta rachunek bankowy w przeciągu 14 dni od chwili otrzymania przez sklep radiosan.pl zwrotu zakupionego towaru.
11.Reklamacje rozpatrujemy w przeciągu 30 dni od daty złożenia reklamacji. W szczególnych przypadkach termin ten może ulec wydłużeniu. Reklamacje są rozpatrywane po jej pisemnym złożeniu drogą mailową oraz po przesłaniu reklamowanego produktu do sklepu na adres: 1609 Łukasz Nowara, Al. Rzeczypospolitej 18/193, 02-972 Warszawa. Data dostawy reklamowanego produktu do sklepu jest traktowana jako data rozpoczęcia rozpatrywania reklamacji. W przypadku braku możliwości wymiany reklamowanego produktu Klient otrzymuje zwrot pieniędzy za zakupiony produkt. Wszelkie należności zostaną przelane na wskazany przez Klienta rachunek bankowy w ciągu 14 dni roboczych od daty rozpatrzenia reklamacji. Wszelkie należności wobec Klientów z innego tytułu niż wyżej wymieniony zostaną przelane na konto Klienta w przeciągu 14 dni roboczych.
12.Sprzedaż promocyjna obejmuje ograniczoną ilość produktów. Zamówienia na produkty w promocji są realizowane według kolejności wpływania zamówień do momentu wyczerpania się zapasu lub zakończenia promocji.
13.Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego